رازهای طراحی وب سایت - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

البته باید گفت که هیچکدام از این اصول را نمی‌توان قانون خواند و بیشتر باید به آن‌ها به عنوان راهنما و منبع الهام نگاه کرد درست همانطور که پیکاسو می‌گوید "قوانین را مثل یک انسان حرفه‌ای یاد بگیرید تا بتوانید آن‌ها را مانند یک هنرمند بشکنید"، هرگاه شما پایه و اساس طراحی وب را یاد گرفتید بعد از آن می‌توانید در اجرای آن‌ها جزئیات را به دلخواه خود تغییر دهید.

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه مکان و استخدام نیروی خدماتی :

به روز رسانی محتوای وب سایت در رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بسیار موثر است، وب سایت خوب به گونه ای طراحی شده که به روز رسانی و انتشار متوای جدید چندان سخت نباشد و وبمستر به راحتی بتواند محتواهای جدید منتشر و سایت به روز رسانی شود.

در مجموعه قالب سیگما می توانید قالب های فروشگاهی مناسب فروش فایل و دوره های آموزشی را مشاهده کنید.

 هرچند ممکن است که این کار به نظر بیهوده برسد ، اما هر المان کهنه شده‌ای که در وب سایت شما قرار دارد می تواند بر دیدگاه مخاطبان  شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه باعث کاهش عملکرد کلی و فروش شما شود.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی اينجا کليک کنيد سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

اما اگر با قالب های فروشگاهی آشنا نیستید تعدادی از این قالب ها را به شما معرفی می کنیم:

افزونه های ایمیل مارکتینگ: یکی از راه های اطلاع رسانی به اعضای سایت از تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی استفاده از افزونه های ایمیل مارکتینگ است.

پیشنهاد می شود وب سایت هایی که طراحی می گردد به صورت داینامیک باشد تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد.

 وقتی که فونت وبسایت خود را انتخاب می‌کنید حتماً باید تایپوگرافی را در نظر داشته باشد فونت شما باید خوانا باشد و با سایت شما مانند رنگ بندی همخوانی داشته باشد بهتر است که دو فونت اصلی و فرعی برای سایتتان تعیین کنید تا باعث شود که مطالب برای مخاطبانتان تکراری و خشته کننده نشوند.

چیدمان رایج: در حال حاضر تعداد زیادی چیدمان وجود دارند که مدت‌هاست مورد استفاده قرار گرفته‌اند و برای همه کسانی طراحی سایت انجام می‌دهند ثابت شده هستند این چیدمان‌های رایج برای کسانی که در طراحی سایت مبتدی هستند بسیار مناسب است و آن‌ها می‌توانند از آن‌ها برای شروع کار خود استفاده کنند.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و افزایش مشتریان نیاز به توسعه وب سایت و افزودن امکانات بیشتر دارید در ادامه افزونه هایی که برای توسعه وب سابت نیاز دارید را مشاهده می کنید.

Report this wiki page